سلام خسته نباشید خدمت شما دوستان گرامی، اخیرا یک پروژه جدید برای وب سایت جدیدمون رو آغاز کردیم که درباره تالارهای عروسی و ازدواج  و جشن عروسی هست.


جزئیات پروژه

این پروژه در واقع یک مجله است، گرچه قراره چیزهای دیگه ای هم در اون قرار بگیره ولی به صورت کلی می شه گفت کاربردش همون سایت مجله ای و دانلود آموزش در رابطه با مدل لباس و ... است. در آینده قصد دارم اگر سایت کارش کمی بهتر از این گرفت یک مجله کاغذی هم حتی براش راه اندازی کنم البته همه اون بستگی به این داره که چطور باشه الان کار ما.


چرا این وب سایت را راه اندازی کردم؟

شاید بگید این هم مثل پروژه های ناموفق قبلی خواهد شد ولی به عقیده من اینطور نیست، من تلاشم رو می کنم، اگر شد شد، نشد هم من تلاشم رو کردم. مثل همیشه میگم، کردها روی زانو نمی میرند. سرپا هنگام تلاش کردن باید بمیرم...

از اینکه من تخصصی در این رشته ندارم نمی شه گذشت ولی به هر حال اگر تخصصی هم داشتم باز هم آنچنان تغییری نمی کرد، چون باز هم باید درگیر ترجمه کردن مقالات خارجی در زمینه عروسی و تالار و مدل لباس و ... می شدم و نمی تونستم مطلب از خودم تالیف کنم مطمئنا ولی باز این هم نوعی تجربه و تلاش توام محسوب می شه و باید نشست منتظر و نتایج اون رو دید.



مدل های عروس و تالار و مزون عروس

بهر حال اگر قصد دارید یک سایت مجله ای در زمینه عروس و تالار و آرایشگاه رو مشاهده کنید به شما پیشنهاد می کنم حتما به سایت زیر سر بزنید:

یک عروس | تالار، مدل لباس عروس جدید، آرایشگاه و مزون

تالار